Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2016 16:01 - Кукли с пистолети..
Автор: blueletters Категория: Лични дневници   
Прочетен: 215 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 29.01.2016 16:18


Ние играехме на кукли с пистолети.. Ти ме пазеше от 8 годишните квартални гангстери. Когато замина на зелено училище с твоя клас се побърквах от липса, болка и скука. Пишех с тебешири името ти на плочките на училищния двор и те чаках. Следвах те във всяко училище, хоби и компания. Слючихче споразумение да ти оправям 2 седмици леглото, за да ме вземеш с теб на първата ми дискотека за подрастващи от 5 до 8 вечерта. Разказвах ти в кой твой приятел съм влюбена. Разказваше ми за любовта на живота си в 9 клас. Знаех всяко ваше скарване и инициирах всяко събиране. Обсъждали сме със страх , какво ще правим, ако се разведат нашите...   Двама непълнолетни пиещи водка с Ред Бул, прегърнати в нощната тълпа.. "Ама знаеш ли колко те обичам, овца!"    Когато напусна дома, сякаш го отнесе другаде с теб. Две години се готвех за да те последвам във Франция. Когато момента дойде и ме приеха да уча право в Париж ти се прибра обратно в България. А аз реших да замина. Вкъщи трудно повярваха, че искам да замина на място където си бил, не ти харесва и вече няма да бъдеш. В един момент всеки поема своя път..    И ето, че вече 13 години не живеем завдно. А ти утре се жениш, за момиче което не зная дали познавам и не зная дали да и вярвам. И виждам как държи ръката ти, как е взграбчила цялото ми детство живеещо в теб. И те дърпа към себе си. Чувствам, че не мога да те хвана, да те задържа, да я изгоня, да я забраня.. Тя е тук и ти твърдиш, че я обичаш. Спокойната любов.. Съществува ли?    Променен си. Липсваш ми..



25 август 2014
Полет Лос Анжелис - Париж - София


Тагове:   брат,   сестра,   семейство,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blueletters
Категория: Изкуство
Прочетен: 5910
Постинги: 6
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930